TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis




Teraz jest 23 paź 2014, o 21:10

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1520 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 51  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sty 2010, o 13:59 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 20 lip 2009, o 19:56
Posty: 50
Lokalizacja: Suwałki
ja oddałem auto do mechanika, wymienił bendiks. Do - 20 było okej, zapalał za 3 razem. Teraz było - 25. Męczył się długo, ale to wina akumulatora, jak się okazało mam 50aH, więc załamka (auto kupione 4 miechy temu). Jednak nie chodzi mi o to, że zaskakuje po 10 razie. Ale chodzi o to, że wymieniłem bendiks, bo nie odskakiwał po odpaleniu auta. Po wymianie było okej, aż do tych mrozów ostatnich. Teraz jak auto zaskoczy, to łapie samą końcówkę bendiksu(lekkie "chrobonięcie"). To tylko z rana, jak auto stało całą noc na mrozie ok -25 st. Byłem u tego mechanika i powiedział, że przy takich mrozach to mogą dziać się różne rzeczy nieokreślone, że nawet u niego czasem bendiks nie odskoczy. Zastanawia mnie czy nie robi mnie w balona i może źle zamontował bendiks?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sty 2010, o 14:01 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 14 sty 2010, o 13:00
Posty: 4
Lokalizacja: Grudziądz
Bardzo duży problem z odpalaniem.... D4d 150 km 2005r.... Po wymianie wszystkich filtrów i oleju... Nowe ako.. Sprawdzony rozrusznik i świece...Na komputerze nic nie wyskakuje... A AUTO I TAK MA BARDZO DUŻY PROBLEM Z ODPALENIEM :/ Odpalam na sprzęgle i grzeje świece z 4 razy oczywiści wszystko wyłączone (radio, clima itd.) i jak by już odpalał ale niestety nie... I tak do skutku... Czasami nawet do wyładowania ako... i po podłączeni do innego auta odpala ale też z olbrzymim problemem... Co tu jeszcze sprawdzić ?? Co radzicie ?? Tankuje tylko shell...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sty 2010, o 18:54 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 28 lut 2009, o 08:02
Posty: 3
Lokalizacja: Białystok
P_Pospiech napisał(a):
Bardzo duży problem z odpalaniem.... D4d 150 km 2005r.... Po wymianie wszystkich filtrów i oleju... Nowe ako.. Sprawdzony rozrusznik i świece...Na komputerze nic nie wyskakuje... A AUTO I TAK MA BARDZO DUŻY PROBLEM Z ODPALENIEM :/ Odpalam na sprzęgle i grzeje świece z 4 razy oczywiści wszystko wyłączone (radio, clima itd.) i jak by już odpalał ale niestety nie... I tak do skutku... Czasami nawet do wyładowania ako... i po podłączeni do innego auta odpala ale też z olbrzymim problemem... Co tu jeszcze sprawdzić ?? Co radzicie ?? Tankuje tylko shell...

Jeszcze pozostało Ci sprawdzić wtryski a na końcu ciśnienie sprężania. To są potęcjalne przyczyny Twego problemu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sty 2010, o 23:43 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 mar 2008, o 18:36
Posty: 465
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Marka: Honda
Model: Accord
Rocznik: 2004
Silnik: K20A6
"To już ostatni moment, aby przed zimą poprawić sprawność akumulatora lub zdecydować się na zakup nowego.
W przeciwnym wypadku, gdy przyjdą prawdziwe mrozy, może się zdarzyć, że nie uruchomimy naszego samochodu.
Pierwszą, najważniejszą rzeczą jest doładowanie akumulatora.
Latem jeździmy zwykle z niedoładowanym akumulatorem, jednak zimą może to stać się przyczyną braku wystarczającej ilości prądu.
Dzieje się tak, ponieważ wraz ze spadkiem temperatury poniżej 0 st. C spada też temperatura elektrolitu oraz jego pojemność. Najłtwiej sprawdzić to zimą, odkręcając korek. Jeżeli zebrały się kryształki lodu, to oznacza, że akumulator jest nie doładowany. Fachowego pomiaru możemy dokonać kwasomierzem na stacji kontroli akumulatorów, prawidłowa gęstość wynosi 1.28 stopnia. Gdy jest poniżej 1.26, trzeba natychmiast doładować akumulator. Przy dużym mrozie i słabym akumulatorze przed odpaleniem silnika warto najpierw włączyć światła postojowe i chwilę odczekać. Dopiero po pewnym czasie uruchamiamy silnik. przez zapalenie świateł i pobór prądu podgrzewamy elektrolit, który im cieplejszy, tym ma większą moc do rozruchu. Za pomocą specjalnych szczotek oczyszczamy bolec i klemy, a nastepnie pokrywamy je gliceryną. Warto wiedzieć, że ciepłe klemy oznaczają, że jest na nich zbyt duży opór prądu.
Nigdy podczas odpalania samochodu przez kabel od innego auta nie podłączajmy przewodu z minusem do bolca minusowego! Najpierw podłączmy przewód plus do bolca plus, a później przewód minus do jakiegokolwiek metalowego elementu pod maską, jak najdalej od akumulatora.
Dzięki temu unikniemy ryzyka wybuchu zebranej mieszanki wodoru i powietrza, który spowodowałaby iskra, jaka z pewnością przeskoczyłaby w czasie zakładania uchwytu minus na bolec minus."

http://www.sar-akumulatory.motoryzacja. ... ferta.html

_________________
Obrazek

Toyota Avensis T22 kombi ->Honda Civic 5 Gen -> Subaru Justy 1.2 4WD -> Toyota Avensis T22 Sedan -> Honda Accord CL7


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sty 2010, o 22:52 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 paź 2008, o 12:25
Posty: 5
Lokalizacja: Warszawa
To ja mam coś na rozweselenie - mój niechcący wykonany "poradnik" jak nie odpalać d4d przy -20 stopniach (niedziela 24.01.20010) jeśli nie damy aku szansy na doładowanie (ostatnie 2 tyg krótkie trasy praca-dom):
Tak zdecydowanie NIE
oraz jak odpalać przy -26 (chyba wtorek 26.01.2010) po wykonaniu rozruchu na użyczonym prądzie i przejechaniu 70km jeszcze tej samej nieszczęsnej niedzieli (jedyny cel - doładowanie akumulatora):
Tak już lepiej

Uruchomienie D4D przy takich mrozach to całkiem spore wyzwanie :)
Uprzedzając następne posty:
1) auto sprawdzone na kompie, wszystkie parametry pracy wzorowe (ciśnienia, temperatury itd)
2) jedyny problem - walnięta jedna świeczka, jutro wymiana kompletu
3) inne potencjalne problemy: pięcioletni akumulator, rozrusznik taki jak dała fabryka

Mechanik z warsztatu obsługującego flotę pewnej firmy (same toyoty z silnikami 4d4) powiedział mi, że po weekendowym postoju udało się wyjechać 10 samochodom na 90...

Pozdrawiam i życzę wysokich temperatur :)
Rafał


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: A dziś
PostNapisane: 29 sty 2010, o 14:13 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 15 gru 2009, o 17:54
Posty: 47
Lokalizacja: Siedlce
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2005
Silnik: 2.0 D4D
A dziś przy -2 z pierwszego strzała, nawet nie zajęczał :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sty 2010, o 14:34 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 22 gru 2009, o 10:10
Posty: 13
Lokalizacja: Wrocław
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2003
Silnik: D4D 116KM
Ja jeszcze jestem przed drugą diagnozą w sprawie mojego Avena (pierwszą robiłem w grudniu i opisałem problem kilka postów wyżej), ale tyle co mogę powiedzieć to to, że narazie przy -17 kręcę rozrusznikiem jakieś góra 10 sekund, silnik chodzi przy takich temperaturach jak konkretny traktor i budzę całe osiedle przez 3 minuty, przy -10 kręcę jakieś 6-8 sek, przy -1, 0 stopni kręcę już tylko 5 sek. Więc oby ta zima trochę potrwała to po ewentualnych naprawach będę śmiało mógł powiedzieć co było u mnie przyczyną kiepskiego rozruchu. Poza tym po odpaleniu silnik chodzi nierówno nawet przy zerze stopni. Póki co mam diagnozę postawioną że to wtryski, a przynajmniej jeden z nich, ma korekcję 5, dwa są średnio kiepskie bo podchodzą pod 2.5% a jeden ma 0.8 więc chyba nie tragedia. Teraz to już sam nie wiem czy te korekcje przy ciepłym silniku nie ulegały poprawie i tego się dowiem za kilka dni. W każdym bądź razie przy -17 musiałbym odpalać i rozgrzewać silnik co 2 godziny, przy -10 co 5 godzin, a teraz przy -1 to co jakieś 7 ;) Oczywiście żeby odpalił chyba tak jak powinien normalnie w każdych sensownych (powiedzmy do -15 stopni) warunkach, czyli tak po góra sekundzie. Jeśli druga diagnoza to potwierdzi (wtryski :( ), wymienię ten najgorszy wtryskiwacz i oby to rozwiązało problem, ale liczę na to że może to świece żarowe, może przed wtryskiem lepiej tego spróbować - wymienić wszystkie świece żarowe na nówki?
Aaa i dodam że świece grzeję ze 3 razy i czekam na głuche pyknięcie przekaźnika jak koledzy doradzali, wsłuchałem się konkretnie i rzeczywiście po lewej stronie pod maską jakby, słyszę! :) Trwa to jakieś 10 sekund a sprężynka gaśnie średnio po 3-4 sekundach.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sty 2010, o 16:40 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 paź 2008, o 12:25
Posty: 5
Lokalizacja: Warszawa
Dziś to i mój od pierwszego strzała :-) Ciekawe, czy za sprawą temperatury w okolicach 0 czy za sprawą zastosowania się do porad i rozruchu dopiero po cyknięciu przekaźnika świec.... W poniedziałek wymiana świeczek i oczekiwanie na 20-stopniowe mrozy umożliwiające przetestowanie startu zamrożonego d4d... :nuda:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sty 2010, o 16:45 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 1 lip 2008, o 10:21
Posty: 2984
Lokalizacja: Gdynia
Pochwały: 8
Marka: toyota
Model: t25 przed i po fl
Rocznik: 2007
Silnik: 1cd i 1ad
franzwee napisał(a):
To ja mam coś na rozweselenie - mój niechcący wykonany "poradnik" jak nie odpalać d4d przy -20 stopniach (niedziela 24.01.20010) jeśli nie damy aku szansy na doładowanie (ostatnie 2 tyg krótkie trasy praca-dom):

no na filmie mozna zobaczyc jak nie odpalac auta i pokazac ze jak sie chce to mozna rozladowac bez sensu aku, skoro jedna swieca nie grzeje to grzanie swiec nawet 100razy nic nie da. mi nie grzeje 1 czy 2 swiece i odpalam bez problemu tylko gazu dodajemy i jak zaczyna lapac to nie odpuszczamy rozrusznika, aha i na szelu tankuje czasami bo na kazdej stacji jest to samo paliwo wiec po czorta przeplacac....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sty 2010, o 17:31 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 21 cze 2007, o 12:27
Posty: 963
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 2
franzwee napisał(a):
Dziś to i mój od pierwszego strzała :-) Ciekawe, czy za sprawą temperatury w okolicach 0 czy za sprawą zastosowania się do porad i rozruchu dopiero po cyknięciu przekaźnika świec.... W poniedziałek wymiana świeczek i oczekiwanie na 20-stopniowe mrozy umożliwiające przetestowanie startu zamrożonego d4d... :nuda:


ewidentnie słychać po odpaleniu że ze świecami coś nie tak, chociaż jak na jedną uszkodzoną to strasznie długo trzeba było męczyć auto.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Pyknięcie
PostNapisane: 29 sty 2010, o 20:06 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 15 gru 2009, o 17:54
Posty: 47
Lokalizacja: Siedlce
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2005
Silnik: 2.0 D4D
Ja nie czekałem dziś na żadne pyknięcie z ciekawości przy -2 nagrzałem tylko raz świece i odpalił jak ciepły :DD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sty 2010, o 21:40 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 29 sty 2010, o 21:35
Posty: 2
Lokalizacja: Radom
Witam! Mam problem ze swoim ave 2.0 d4d z 2001r. Jak jest poniżej -10 to ciężko pali tj. gdy już silnik prawie odpala to rozrusznik tak jakby coś odcinało i przestaje kręcić w wyniku czego dopiero po około 6-ciu takich próbach odpala samochód. Świece żarowe ok, filtry wymienione, akumulator nowy. Z góry dziękuję za podpowiedzi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sty 2010, o 23:05 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 29 paź 2007, o 10:58
Posty: 320
Lokalizacja: Wa-wa
Marka: TOYOTA
Model: AVENSIS T25 PRESTIGE
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0D4D
procekk napisał(a):
Ja jeszcze jestem przed drugą diagnozą w sprawie mojego Avena (pierwszą robiłem w grudniu i opisałem problem kilka postów wyżej), ale tyle co mogę powiedzieć to to, że narazie przy -17 kręcę rozrusznikiem jakieś góra 10 sekund, silnik chodzi przy takich temperaturach jak konkretny traktor i budzę całe osiedle przez 3 minuty, przy -10 kręcę jakieś 6-8 sek, przy -1, 0 stopni kręcę już tylko 5 sek. Więc oby ta zima trochę potrwała to po ewentualnych naprawach będę śmiało mógł powiedzieć co było u mnie przyczyną kiepskiego rozruchu. Poza tym po odpaleniu silnik chodzi nierówno nawet przy zerze stopni. Póki co mam diagnozę postawioną że to wtryski, a przynajmniej jeden z nich, ma korekcję 5, dwa są średnio kiepskie bo podchodzą pod 2.5% a jeden ma 0.8 więc chyba nie tragedia. Teraz to już sam nie wiem czy te korekcje przy ciepłym silniku nie ulegały poprawie i tego się dowiem za kilka dni. W każdym bądź razie przy -17 musiałbym odpalać i rozgrzewać silnik co 2 godziny, przy -10 co 5 godzin, a teraz przy -1 to co jakieś 7 ;) Oczywiście żeby odpalił chyba tak jak powinien normalnie w każdych sensownych (powiedzmy do -15 stopni) warunkach, czyli tak po góra sekundzie. Jeśli druga diagnoza to potwierdzi (wtryski :( ), wymienię ten najgorszy wtryskiwacz i oby to rozwiązało problem, ale liczę na to że może to świece żarowe, może przed wtryskiem lepiej tego spróbować - wymienić wszystkie świece żarowe na nówki?
Aaa i dodam że świece grzeję ze 3 razy i czekam na głuche pyknięcie przekaźnika jak koledzy doradzali, wsłuchałem się konkretnie i rzeczywiście po lewej stronie pod maską jakby, słyszę! :) Trwa to jakieś 10 sekund a sprężynka gaśnie średnio po 3-4 sekundach.

Pozdrawiam



Jeśli wtryski masz na korekcji po 2.5 to to tez już do naprawy natomiast ten co ma 5 to szmelc


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sty 2010, o 14:56 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 27 lis 2009, o 17:05
Posty: 63
Lokalizacja: Kielce
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2000
Silnik: 1cd-ftv D4D
Witam również mam problemy z odpalaniem zimnej czy ciepłej Avki. Ostatnio wykręcałem wtryski w celu sprawdzenia i przeczyszczenia, Wynik badania po przeczyszczeniu:
1 wtrysk: Leakage Time 015.s trigger ctrl: Magn. Delay 01.5 mS Inj.Time: 02.9 mS DP 0095 BAR
2 wtrysk: Leakage Time 024.s trigger ctrl: Magn. Delay 01.6 mS Inj.Time: 02.9 mS DP 0104 BAR
3 wtrysk: Leakage Time 016.s trigger ctrl: Magn. Delay 01.5 mS Inj.Time: 02.5 mS DP 0095 BAR
4 wtrysk: Leakage Time 016.s trigger ctrl: Magn. Delay 01.5 mS Inj.Time: 02.4 mS DP 0094 BAR

Czy ktoś się orientuje czy są dobre czy też nie? Po podłączeniu komputera pokazuje że wszystkie wtryski maja tolerancję 0


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sty 2010, o 19:30 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 29 paź 2007, o 10:58
Posty: 320
Lokalizacja: Wa-wa
Marka: TOYOTA
Model: AVENSIS T25 PRESTIGE
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0D4D
jeśli pokazuje ci 0 to masz idealne co do opisu z podejzewam testera diagnostycznego to trudno sie wypowiedzieć ale wyglada na OK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sty 2010, o 22:25 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 27 gru 2009, o 16:13
Posty: 1
Lokalizacja: BOURNEMOUTH
witam mam podobny problem z moja avensisi 2,2 z 2005r mam problem z odpaleniem silnika zarowno na zimnym jak i na cieplym silniku,po dodaniu gazu i przytrzymaniu do ok 2000 obr nie gasnie. Obecnie przebywam za granica i nie ma tu takich niskich temperatur wiec wykluczam mroz lub parafine w filtrze najzimniej bylo 0 stopni wymienione zostaly wiltry i nic . Mam tez opcje awaryjna wtryski lyb zapchany katalizator nie mam pojecia co moze byc przyczyna tego defektu ale szczeze to juz mnie to w k.... bo wydalem kupe kasy na ten samochod a wychodzi na to ze to zlom jak nie skrzypiace sprzeglo to nie chce odpalic moze ktos ma patent na ta dolegliwosc

_________________
ADACHO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: słabo zapala
PostNapisane: 9 lut 2010, o 22:24 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 maja 2009, o 13:34
Posty: 95
Lokalizacja: Kamieniec Ząbkowicki
Marka: TOYOTA
Model: ANENSIS T25 PRESTIGE
Rocznik: 2004
Silnik: D4D 2.0
witam właśnie wymieniłem świece żarowe na ngk , olej na edge 5w40(super chodzi silnik), filtry wszystkie KNECHT , rozrusznik po regeneracji bo przez to że były spalone dwie świece wykończylem rozrusznik i akumulator, więc akumulator nowy 74ah 420A może za słaby, jak rano zapalę dziś za 3-cim razem ale nie kręce długo , potem pali doslownie na dotknięcie kluczyka ale rano jest problem co jeszcze nie tak?? :wsciekly: :glupek: :-(

[ Dodano: 2010-02-09, 22:00 ]
nie polecam kręcić długo rozrusznikiem bo się powykręca z bólu jak mój :) jak zawiozłem do regeneracji to się chłop załamał ale zrobił:) teraz pięknie gwizda przy zapalaniu, od jednego krecenia do drugiego robić trzeba z 3-4min przerwy aby ostygł . Tez mnie wku... że tyle kasy za słynnego D-4D a tu siara jak sąsiad odpala od kopa malucha a drugi jette 89 rok 1.6D masakra , poprawiam im humor rano, teraz po wymianie jak stoi w garażu to od kopa pali ale na dworze lipa -15 , ostatnio przy -3 bez problemu a dziś -6 za 3-cim razem ale kręce tylko chwilkę , jeszcze zmienie aku na mocniejszy

_________________
Toyota jak kobieta mankamenty ma ale innej sie nie chce


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lut 2010, o 23:59 
Offline
Guru
Guru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lut 2007, o 22:22
Posty: 2543
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Marka: Skoda
Model: Superb Combi
Rocznik: 2010
Silnik: 1.8TSI
bobik napisał(a):
akumulator nowy 74ah 420A może za słaby

420A ??? Jeśli rzeczywiście tyle ma, to nic dziwnego, że masz problemy z odpaleniem. Tylko czy na pewno się nie pomyliłeś? Akumulatory tej pojemności dają zwykle ponad 600A.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lut 2010, o 00:04 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 maja 2009, o 13:34
Posty: 95
Lokalizacja: Kamieniec Ząbkowicki
Marka: TOYOTA
Model: ANENSIS T25 PRESTIGE
Rocznik: 2004
Silnik: D4D 2.0
sorki 620A

_________________
Toyota jak kobieta mankamenty ma ale innej sie nie chce


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lut 2010, o 00:19 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 18 lis 2007, o 12:02
Posty: 439
Lokalizacja: Tychy
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2004
Silnik: 1CD-FTV
To w takim razie powinno byc wszystko :ok:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lut 2010, o 10:33 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 maja 2009, o 13:34
Posty: 95
Lokalizacja: Kamieniec Ząbkowicki
Marka: TOYOTA
Model: ANENSIS T25 PRESTIGE
Rocznik: 2004
Silnik: D4D 2.0
Dzisiaj -6 zapaliłem na 4 sek światła pozycyjne, potem podgrzałem świece i około 10 sek po zgaszeniu kontrolki zapaliłem i ku mjemu zdziwieniu od strzała dotkłem tylko kluczyka ale jestem szczęśliwy

_________________
Toyota jak kobieta mankamenty ma ale innej sie nie chce


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lut 2010, o 18:14 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 21 cze 2007, o 12:27
Posty: 963
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 2
A po co te światła zapalałeś?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lut 2010, o 18:46 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 25 kwi 2009, o 09:08
Posty: 455
Lokalizacja: Siedlce
Marka: Toyota
Model: Ave T22
Rocznik: 1999
Silnik: 2.0TD 2C-TE
bobikos napisał(a):
A po co te światła zapalałeś?


Prawdopodobnie po to aby "pobudzić" akumulator, takie rady były tutaj zamieszczane przy zimowym rozruchu. Niezależnie od skuteczności tego sposobu, w dieslu nie ma to sensu, gdyż samo grzanie świec czyni już ruch w układzie elektrycznym.

_________________
Mój karawan


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lut 2010, o 14:12 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 21 sie 2008, o 19:43
Posty: 2
Lokalizacja: Jarocin
Witam wszystkich chciałbym dodać tylko moje ostatnie doświadczenia, a mianowicie żeby nie kupować tych pseudo reklamowanych rozruszników które reklamuje na tym forum niejaki @ozgas odrazu podaje numer telefonu i cenę -TO LIPA Rozrusznik w rzeczywistości kręci na ucho nie najlepiej, mechanik mi powiedział że jest to używany rozrusznik tylko po regeneracji, a poza tym to wcale niema związku z problemem odpalania -ja do mojej Avensis 2.0 d4d 2003 rok straciłem już nadzieje- cuda juz robiłem wyjeździłem sie po mechanikach, serwisach, wtopiłem w h.... kasy sprawdzali juz dosłownie wszystko a ta dalej przy temperaturach poniżej 0 pali jakby chciała a nie mogła Pozostało mi się chyba przyzwyczaić te tego palenia jak u starego grata w takim porządnym samochodzie. Pozdrawiam wszystkich zawiedzionych zimowym odpalaniem Avensis D4D

_________________
marek36


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lut 2010, o 15:31 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 13 lut 2010, o 15:22
Posty: 5
Lokalizacja: Garwolin
witam,jestem użytkownikiem toyoty avensis d4d 2002r. od miesiąca ,może trochę więcej< mam problem z rozruchem, zimny pali dobrze, jeśli jest ciepły łapie za 4,6 razem ,jeśli go wyłącze i za chwile odpale, wszystko jest ok, ale gdy ciepły postoi minutę już mam problem. objechałem wszystkich mechaników i nikt nic nie wie,diagnoz jest dużo,komp wykazał błąd P1226,oczywiście nie znany. czy ktoś mi coś poradzi?

_________________
johny5_2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: nie pali
PostNapisane: 15 lut 2010, o 15:07 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 15 lut 2010, o 14:56
Posty: 2
Lokalizacja: Łódź
Mam toyotę avensis 2001 d4d 110 KM. Mam problem z odpalaniem silnika. Rozrusznik kręci bardzo dobrze, świece są nowe, rozrusznik naprawiony.
Lekiem na brak odpalania jest podpompowanie paliwa pompką i wtedy odpala bardzo dobrze. Jednakże codzienne pompowanie nie jest najlepszym rozwiązaniem. Ma ktoś pomysł.. bo jedyny to nietrzymanie ciśnienia w układzie paliwowym. Czy macie jakieś inne pomysły?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lut 2010, o 15:27 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 15 mar 2008, o 20:00
Posty: 38
Lokalizacja: Ostróda/ Olsztyn
Marka: Toyota
Model: Avensis CDT220
Rocznik: 2001
Silnik: 1CDFTV
proponuję zatankować na innej stacji paliw, ja miałem problem z rozruchem po orlenie verva, odpalał za 3-4 razem w mrozy, teraz leje shela v-power i za 1 razem odpala. w styczniu zajechałem w ten sposób nowy aku.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lut 2010, o 15:44 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 15 lut 2010, o 14:56
Posty: 2
Lokalizacja: Łódź
tankowałem na shellu.... teraz tankuję na bp i problem jest ten sam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lut 2010, o 11:14 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 9 maja 2008, o 14:07
Posty: 288
Lokalizacja: mazowieckie
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2001
Silnik: D4D
To jakie paliwo tankujesz (z nazwy) nie ma znaczenia.
U mnie problemy były po zatankowaniu BP Ultimate, a na Orlen ekodiesel smiga.
Paliwa Premium też są często kiepskiej jakości, ale nie ma jak tego sprawdzić.

Dlatego teraz jak sa mrozy to leję zwykłą ropę i wlewam dodatek np STP do diesla.
Zapala za pierwszym razem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lut 2010, o 23:15 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sie 2007, o 15:54
Posty: 156
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2005
Silnik: 1ZZ-FE
johny5_2006 napisał(a):
witam,jestem użytkownikiem toyoty avensis d4d 2002r. od miesiąca ,może trochę więcej< mam problem z rozruchem, zimny pali dobrze, jeśli jest ciepły łapie za 4,6 razem ,jeśli go wyłącze i za chwile odpale, wszystko jest ok, ale gdy ciepły postoi minutę już mam problem. objechałem wszystkich mechaników i nikt nic nie wie,diagnoz jest dużo,komp wykazał błąd P1226,oczywiście nie znany. czy ktoś mi coś poradzi?


U mnie te objawy świadczyły o konieczności wymiany 2 wtrysków - również mam D4D z 2002r. Niestety zabawa dość kosztowna, póki co jeżdżę na cieknących...
wyniki dla wtrysków kolejnych to z tego co pamiętam 0 - 1.1 - 1.1 - 0
Nie wiem na jakim komputerze sprawdzałeś i wyskoczył Ci ten błąd - nie znam się na komputerach, ale z tego co mi się wydaje, zdiagnozować wtryski można tylko na porządnym sprzęcie - mogę się mylić. Moja rada, podjedź do ASO i poproś o podłączenie do kompa celem diagnozy wtrysków... o koszty nowych wtryskiwaczy nawet nie pytaj;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1520 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 51  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda


PayPal