Znaleziono 122 wyniki

autor: droset
11 kwie 2009, 21:18
Forum: Koła
Temat: Prawidlowe cisnienie w oponach
Odpowiedzi: 73
Odsłony: 112184

Ciśnienie w oponach zależy też od temperatury zewnętrznej, żeby tego uniknąć należało by napompować je azotem. Moim zdaniem to marketing warsztatów do nabijania dodatkowej kasy i nic wiecej. W powietrzu jest aż 78% azotu, nie sądzę by te pozostałe 22% miało takie znaczenie przy zwykłych autach osob...
autor: droset
11 kwie 2009, 10:38
Forum: CHEMIA SAMOCHODOWA
Temat: Polerka do lakieru
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 7024

Moja ostatnia polerka (odświeżenie lakieru) to nasadka na szlifierkę kątową, jakaś profesjonalna pasta do polerowania na mokro z wodą, następnie twardy wosk i efekt możecie sami ocenić :)

Obrazek

Obrazek
autor: droset
03 kwie 2009, 06:54
Forum: INNE
Temat: Fotelik dziecięcy - jaki?
Odpowiedzi: 213
Odsłony: 248825

o kurcze, moje chłopaki od 5 roku życia jeżdżą już na tzw. poddupnikach :wow:
Proponuję tak jak poprzednicy kupić fotelik renomowanej firmy, ale moze warto się zastanowić nad produktem z drugiej ręki?
autor: droset
02 kwie 2009, 21:31
Forum: Mazowieckie
Temat: usuwanie wgnieceń
Odpowiedzi: 50
Odsłony: 76404

ja sprawdzałem na peugeocie 307, tylny prawy błotnik i lipa, wgniecenie było płytkie o średnicy ok 10cm.
autor: droset
02 kwie 2009, 21:26
Forum: Silnik i jego osprzęt
Temat: Problemy z nadmiernym zużyciem oleju...
Odpowiedzi: 1010
Odsłony: 603190

też jestem ciekawy, napisz koniecznie
autor: droset
02 kwie 2009, 21:25
Forum: Koła
Temat: porysowane alufelgi
Odpowiedzi: 25
Odsłony: 16041

TomDexter pisze:Czy nie została uszkodzona warstwa lakieru, czy co tam jest na wierzchu?
pewny nie jestem ale chyba nie :)
autor: droset
02 kwie 2009, 07:46
Forum: INFORMACJE
Temat: Zakup Toyoty Avensis T25 - przed i po FL...
Odpowiedzi: 6831
Odsłony: 3452865

Za to ten sam brat sprzedał pół roku temu Vectrę B, 7-letnią, z przebiegiem ok. 80 tys. (prawdziwym, ale oczywiście każdemu wolno w to nie wierzyć). Samochód był z polskiego salonu, ale brat był trzecim właścicielem. Sprzedał autko po tygodniu - za cenę zdecydowanie powyżej średniej. A kupujący - e...
autor: droset
01 kwie 2009, 18:52
Forum: INFORMACJE
Temat: Zakup Toyoty Avensis T25 - przed i po FL...
Odpowiedzi: 6831
Odsłony: 3452865

A ja powiem tak, nie rozumiem wielu kupujących. Jak próbowałem w zeszłym roku sprzedać auto i wystawiłem cenę zbliżoną do tych z komisów przydealerskich to wszyscy mówili, że drogo. Za auto z przebiegiem 17kkm od pierwszego właściciela, bezwypadkowe i w stanie naprawdę nie odbiegającym od nowego ocz...
autor: droset
31 mar 2009, 06:56
Forum: AUDIO
Temat: System audio/navi w Avensis III
Odpowiedzi: 45
Odsłony: 28114

Przepraszam, ze troche OT - a jak wyglada aktualnie dokladnosc map w nawigacji? Moglbys napisac dwa zdania na ten temat albo jakies przykladowe fotki wrzucic? Jak kupowalem swoja to odpuscilem nawigacje z racji slabego pokrycia - mimo szumnych zapowiedzi sprzedawcow, ze juz niedlugo mapy Polski bed...
autor: droset
30 mar 2009, 21:00
Forum: Mazowieckie
Temat: usuwanie wgnieceń
Odpowiedzi: 50
Odsłony: 76404

yaris14 pisze:Ciekawe czy to możliwe ? :bojesie:




http://www.spryciarze.pl/zobacz/jak-usu ... serii-auta

sprawdzałem kiedyś - nie zadzaiłało
autor: droset
29 mar 2009, 17:20
Forum: Diesel
Temat: Jak sprawdzić czy Avensis D4D to nie D-CAT
Odpowiedzi: 161
Odsłony: 185447

Jesteś pewny? Portal , sam wiesz jak to w życiu bywa, łapy sobie za to obciąć nie dam :) ale zaintrygowany tym tematem specjalnie oddając auto na przegląd poprosiłem o sprawdzenie tego (był to jeden z punktów zapisany na zleceniu). Przy odbiorze poinformowano mnie, że mam ten filtr. Jak mi powiesz ...
autor: droset
28 mar 2009, 07:40
Forum: Diesel
Temat: Jak sprawdzić czy Avensis D4D to nie D-CAT
Odpowiedzi: 161
Odsłony: 185447

Mam zamiar kupic Avensis 2.0 D4D z 2004r. i natknalem sie na info o modelach z nieszczesnym filtrem czastek stalych. Samochod bedzie kupowany za granica. Czy mozna to jakos sprawdzic w warunkach polowych czy wersja nie jest D-CAT? Nie wiem czy to, że w danym modelu jest filtr cząstek stałych DPNR o...
autor: droset
26 mar 2009, 22:46
Forum: Silnik i jego osprzęt
Temat: Problemy z nadmiernym zużyciem oleju...
Odpowiedzi: 1010
Odsłony: 603190

według mnie to nadmierne zużycie oleju bez względu na to jakiej marki,w końcu jeżeli się go wymienia w terminie?bierze się z niewłaściwej obsługi silnika,ale to jest nasza cecha narodowa tzw.syndrom polskiego kierowcy-ułańska fantazja hajda na koń i batem go,batem a niech widzą.A potem rodzą się pr...
autor: droset
23 mar 2009, 22:16
Forum: Koła
Temat: porysowane alufelgi
Odpowiedzi: 25
Odsłony: 16041

browar za wykład Panie Psorze ;) [ Dodano : 2009-03-29, 18:08 ] Trochę pracy mnie to kosztowało ale za głupotę trzeba płacić :glupek:, sami oceńcie efekty :) To jest dokładnie ten sam fragment felgi, który prezentowałem wcześniej: http://img10.imageshack.us/img10/1485/22797452.th.jpg i magiczny prep...
autor: droset
22 mar 2009, 19:43
Forum: Diesel
Temat: Jak sprawdzić czy Avensis D4D to nie D-CAT
Odpowiedzi: 161
Odsłony: 185447

W ASO powiedziano mi że wszystkie niemieckie są na 100% - tyle wiem i tyle mogę pomóc :)

w moim przypadku to sie potwierdziło
autor: droset
22 mar 2009, 09:47
Forum: Koła
Temat: porysowane alufelgi
Odpowiedzi: 25
Odsłony: 16041

dzięki, zrobi się cieplej to zabieram się do roboty :)

stiopa46, czy tą felektę to szukać na stacjach?
autor: droset
21 mar 2009, 15:29
Forum: Koła
Temat: porysowane alufelgi
Odpowiedzi: 25
Odsłony: 16041

Tak to wygląda:

Obrazek
autor: droset
19 mar 2009, 22:10
Forum: Koła
Temat: porysowane alufelgi
Odpowiedzi: 25
Odsłony: 16041

Są preparaty do mycia felg, po prostu psykasz i spłukujesz, to tak na przyszłość. Turtle Wax albo Meguiar's pozdr oczywiście że tak zrobiłem ale brud był tak uporczywy że to nic nie dawało jozef01 , są to delikatne rysy ale jest ich sporo, uwidoczniły sie dopiero po wytarciu felg Powiem tak, oczywi...
autor: droset
18 mar 2009, 22:45
Forum: Koła
Temat: porysowane alufelgi
Odpowiedzi: 25
Odsłony: 16041

porysowane alufelgi

Witam Po zmianie kół na zimowe postanowiłem dokładnie umyć letnie felgi i zrobiłem to na tyle nieumiejętnie, że stosując do tego celu gąbkę do zmywania naczyń porysowałem je. Brud był tak trudny do usunięcia, że szorowałem je tą szorstką stroną gąbki i w efekcie felgi są w takich drobnych rysach. :g...
autor: droset
18 mar 2009, 21:31
Forum: INFORMACJE
Temat: Zakup Toyoty Avensis T25 - przed i po FL...
Odpowiedzi: 6831
Odsłony: 3452865

napis Avensis na tylnej klapie krzywo naklejony co może wskazywać na jej naprawę, maska z przodu bardziej odstaje od prawego reflektora i uszkodzony gril też nie wyglądaja dobrze.