CZYSZCZENIE WTRYSKIWACZY - preparaty, metody

Paliwa, oleje, smary, lakiery, woski i inne preparaty...
dkk
Coś wie...
Coś wie...
Posty: 111
Rejestracja: 24 mar 2009, 18:43
Lokalizacja: Lublin

Post autor: dkk »

wrc, z początku chciałem prewencyjnie, ale odkąd zobaczyłem jak się to robi naprawczo to nabrałem chęci :)

Awatar użytkownika
Colto
Coś wie...
Coś wie...
Posty: 110
Rejestracja: 16 lis 2009, 14:09
Model: C4 New Exclusive
Silnik: 1.6 HDi (110KM)
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Colto »

Polecam środek FORTE - poczytaj w necie, szczególnie na forum Mazdy.
Miałem u siebie korekcję na jednym z wtrysków -1,7 (reszta w granicach tolerancji) - po zastosowaniu w/w środka jest -0,1.
Pozdrawiam,

Mariusz

Była: Toyota Avensis T25 2.0 D-4D (116KM) 2004r

dkk
Coś wie...
Coś wie...
Posty: 111
Rejestracja: 24 mar 2009, 18:43
Lokalizacja: Lublin

Post autor: dkk »

Colto pisze:-1,7 (reszta w granicach tolerancji) - po zastosowaniu w/w środka jest -0,1.
dzięki za info, wynik tak dobry, że trudno uwierzyć. Ze2 lata temu wlałem do baku w sumie 2 butelki Forte, Jedną na pełny bak, drugą jak była rezerwa, żeby stężenie było większe. Z tego co pamiętam poprawa była niewielka, nie aż tak spektakularna jak u Ciebie. A Ty do baku to aplikowałeś czy ak jak wyżej do przewodów paliwowych? Czy w spalaaniu/mocy odczułeś jakąś różnicę po oczyszczeniu wtrysków? Ja mam na jednym z tego co pamiętam -1,5...
Obrazek Total kozak, bez cukru! :)

Awatar użytkownika
Colto
Coś wie...
Coś wie...
Posty: 110
Rejestracja: 16 lis 2009, 14:09
Model: C4 New Exclusive
Silnik: 1.6 HDi (110KM)
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Colto »

Zastosowałem opakowanie na pełny bak i w trasę.
Zrobiłem 300 km z prędkościami 160-190 km/h non-stop.
Forte można stosować co 15 tyś km.
Pozdrawiam,

Mariusz

Była: Toyota Avensis T25 2.0 D-4D (116KM) 2004r

praski01
Coś wie...
Coś wie...
Posty: 120
Rejestracja: 20 lut 2008, 14:03
Lokalizacja: oxford

Czyszczenie ukladu palilowego, dolotowego, wtryskiwaczy ....

Post autor: praski01 »

Czyszczenie ukladu palilowego, dolotowego, wtryskiwaczy, sondy i ogolne odswierzenie i okurzenie silnika. fajnie brzmi co nie ?? no wiec tak, mialem problem z samochodem Zony
( audi A4 TDI ), nagle stal sie mulem, i nic nie pomagalo. nawet wymiany czujnikow, filtrow czyszczenie EGR-u itp. zoatalo sprawdzenie czalego silnika yyyyyyyyyy, kolega polecil mi srodek ktory przeczyszcza ogolnie cale uklady, sondy, czujniki itp - przelatuje przez cale auto. srednio w to wierzylem ale co mi tam - zawsze taniej, mozna sprobowac.
auto kiepsko juz wbijalo sie pod gorki wiec szybko cos musialem zrobic wiec kupilem ten preparat iii powiem ze wszystko minelo, wszystko. auto jezdzi normalnie, silnik pracuje jak by sie odblokowal. przy obrotach 3 tys mialem wczesniej ok 80 mil/ h a teraz mam 100 mil/h .
Kumpel mial problem ze zrobieniem przegladu z/g na spaliny itp. minelo :-)
auto dymilo - minelo, teraz mniej pali i pracuje stabilniej. sprawdzcie czy w polsce mozecie gdzies go kupic CataClean taka podluzna srebrna butelka. jesli nie znajdziecie a ktos jest chetny to moge wyslac w uk kosztuje ok £15. musimy miec ok 10 litrow paliwa - wlewamy i musimy jezdzic bardzo spokojnie przez ok 20 km i juz beda pierwsze efekty.
w poniedzialek wlewam do toyotki - niemam z nia problemow ale moze cos sie oczysci :-)

kamyk
Guru
Guru
Posty: 2839
Rejestracja: 01 lip 2008, 09:21
Model: t25 przed i po fl
Silnik: 1cd i 1ad
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: kamyk »

daj foto tego!

Lilo
Coś wie...
Coś wie...
Posty: 191
Rejestracja: 17 lut 2009, 22:41
Model: Celica
Silnik: 1.8 VVTI
Lokalizacja: Qtno

Post autor: Lilo »

http://www.cataclean.com/

Ile kosztuje to cudo?
TOYOTA Avensis T22 SW 2.0 D-4D 81kW Silver Linea Luna >> TOYOTA Celica T23 1.8VVTI 143KM Silver

praski01
Coś wie...
Coś wie...
Posty: 120
Rejestracja: 20 lut 2008, 14:03
Lokalizacja: oxford

Post autor: praski01 »

no ja placilem ok £15 czyli ok 70 zl ??
jak ktos chce to moge wyslac do pl tylko ugadamy sie co i jak.

praski01
Coś wie...
Coś wie...
Posty: 120
Rejestracja: 20 lut 2008, 14:03
Lokalizacja: oxford

Post autor: praski01 »

jutro wlewam do ave, ale auto Zony - bez sciemy to musi byc niezla chemia.
jezdzi jak nowy i pali mniej. sam sprawdzam - jako test, wiec widze efekt.
z rury co jakis czas wywala jakies smieci ale w instrukcji jest ze moze.

Awatar użytkownika
lutek
Spamer
Spamer
Posty: 3648
Rejestracja: 02 kwie 2009, 22:43
Model: T27
Silnik: 2.0 D4D 124KM
Lokalizacja: Zambrów/Łomża

Post autor: lutek »

Trzeba uważać żeby silnika przez wydech nie wypluło ;-)

praski01
Coś wie...
Coś wie...
Posty: 120
Rejestracja: 20 lut 2008, 14:03
Lokalizacja: oxford

Post autor: praski01 »

no wiec tak :
- auto przestalo dymic , nawet w swiatlach innych nie widac mgielki :-) ( a byla - a czasem i to nawet spora )
- auto zrobilo sie bardziej elastyczne na biegach - odczuwalne ( przy nizzych obrotach wyzsza predkosc )
- szybciej sie zbiera - mniejszy dol
- poki co spalania nie jestem w stanie okreslic ale dam znac.

test zdany :-) wlasciciel zadowolony :diabel:
jak sprawdze zasieg na zbiorniku dam cynk.
pozdr

Puch4
Coś wie...
Coś wie...
Posty: 170
Rejestracja: 04 lut 2010, 08:22
Model: jest_Superb_II_FL
Silnik: 2,0D-4D > 1.8TSI
Lokalizacja: okolica centrum

Post autor: Puch4 »

praski01 pisze: jak sprawdze zasieg na zbiorniku dam cynk.
Czekamy z niecierpliwością na wyniki. :tak:
To jest preparat do diesla?
pozdr

Na zachętę masz piffko :-)
Pozdrawiam Avemaniaków.

praski01
Coś wie...
Coś wie...
Posty: 120
Rejestracja: 20 lut 2008, 14:03
Lokalizacja: oxford

Post autor: praski01 »

dzieki za browarka :-)
to jest do diesla i benzynki :-)

w piatek powinny byc wyniki :-)

agentwp
Coś wie...
Coś wie...
Posty: 200
Rejestracja: 06 kwie 2010, 08:40
Model: Avensis T25
Silnik: 1CD-FTV 116 KM
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: agentwp »

Kurcze, normalnie panaceum na wszystko. I to do każdego silnika. Jak się to przyjmie to mechanicy będą już niepotrzebni.

grisza76
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: 06 lis 2010, 17:58
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: grisza76 »

Przede wszystkim witam na forum, to mój pierwszy post

Współpracuję z kilkoma autoryzacjami Toyoty - właśnie w dziedzinie chemicznego czyszczenia układu paliwowego, stąd pozwolę sobie zabrać głos w temacie. Nie chcę się jakoś szczególnie rozpisywać, ale popełnię kilka zdań.

To nie tak, że są cudowne środki, które zastąpią mechanika, jak ironicznie sugeruje mój przedmówca. Natomiast są środki, które zastosowane odpowiednio wcześnie - usuwają zanieczyszczenia eksploatacyjne, przywracają odpowiednie smarowanie pompy i wtrysków i dzięki temu - zapobiegają mechanicznemu uszkodzeniu elementów układu.

Wg badań TUV i Dekra, pierwotną przyczyną ok. 80% usterek silnika, są zanieczyszczenia eksploatacyjne.

Zmierzone efekty czyszczenia układu paliwowego preparatem Protec - razem z opisem testu możecie obejrzeć tu:

http://www.motochemica.pl/wyniki-testow-2/skutecznosc/

Wspomnę tylko, że udawało się ratować wtryski Denso nawet przy korekcjach sporo powyżej 2, dodam tylko, że przy tych wtryskach niezwykle istotne jest jednoczesne działanie smarujące i czyszczące - dlatego do profilaktyki najpopularnieszy w serwisach Toyoty jest ten preparat: http://www.motochemica.pl/produkty/czys ... n-protect/

agentwp
Coś wie...
Coś wie...
Posty: 200
Rejestracja: 06 kwie 2010, 08:40
Model: Avensis T25
Silnik: 1CD-FTV 116 KM
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: agentwp »

Prawdę mówiąc powyższe testy mnie nie przekonują. Żeby chiciaż wyniki były przedstawione w formie wykresu to już by było lepiej a tak to są to tylko dwie wybrane wartości. Nie jest podane czy jest to w stanie ustalonym (stałe obroty) czy przy przyspieszaniu lub zwalnianiu obrotów silnika, nie jest podane czy silnik jest obciążony czy pracuje na luzie. Do tego wyniki są wzięte z obrotów biegu jałowego, przy 2500 obrotów różnice już spadają do ok 21 %. Wyniki maja na celu udowodnienie z góry założonej tezy czyli że musi być lepiej. W taki sposób to można by udowodnić działanie ceramizera i magnetyzera i co tam jeszcze komu się podoba. Inaczej tez pewnie zachowa się silnik po trasie a inaczej ledwo co zagrzany po odpaleniu (może i tak tutaj było). No ale pewnie sporo ludzi to kupi bo przecież jest różnica o 72%. Ciekawi mnie też związek pomiędzy piszącym, wykonującym test i handlującym tym specyfikiem.
P.S. Żeby nie było że jestem tak anty to wczoraj wlałem sobie STP czarny (do czyszczenia wtrysków). Liczę na zmniejszenie hałasu na zimnym silniku bo poza tym wszystko u mnie chodzi cacy.
kolega polecil mi srodek ktory przeczyszcza ogolnie cale uklady, sondy, czujniki itp - przelatuje przez cale auto
Nawet nie wiem jak to skomentować.

grisza76
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: 06 lis 2010, 17:58
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: grisza76 »

agentwp pisze:Prawdę mówiąc powyższe testy mnie nie przekonują. Żeby chiciaż wyniki były przedstawione w formie wykresu to już by było lepiej a tak to są to tylko dwie wybrane wartości.
Heh, kłania się najwidoczniej brak pojęcia o metodach pomiarowych... Specyfika pracy urządzeń pomiarowych, jakimi są analizatory spalin jest niestety taka, że mierzą wartości 'punktowo". Pomiar 'ciągły', jeszcze w formie wykresu jest z kilku względów nierealny - to nie hamownia. Na pomiary na hamownię zapraszam do wrocławskiego Jetronika, który również z nami współpracuje. ALE na hamowni nie dokonasz analizy spalin...
agentwp pisze: Nie jest podane czy jest to w stanie ustalonym (stałe obroty) czy przy przyspieszaniu lub zwalnianiu obrotów silnika, nie jest podane czy silnik jest obciążony czy pracuje na luzie. Do tego wyniki są wzięte z obrotów biegu jałowego, przy 2500 obrotów różnice już spadają do ok 21 %.
Cóż, kolega próbuje poddawać w wątpliwość - słusznie, kto pyta, nie błądzi. Badanie zostało przeprowadzone na Stacji Kontroli Pojazdów w trybie ustawowym. Ustawodawca przyjmuje jasne kryteria parametrów pracy silnika tak, aby oddawały rzeczywisty stan rzeczy (odsyłam do odpowiedniego dziennika ustaw lub na SKP). Na pytanie, czy silnik pracował pod obciążeniem, odpowiem pytaniem - jak kolega wyobraża sobie pomiar spalin podczas pracy pod obciążeniem? Diagnosta ma biec z analizatorem za autem? :D
Przed pomiarem samochód został zagrzany. wykonano również jazdę próbną. Dodam tylko, że pomiar przy obrotach 2,5 tys. został przeprowadzony i wpisany na kartę na moje wyraźne życzenie.
agentwp pisze: Wyniki maja na celu udowodnienie z góry założonej tezy czyli że musi być lepiej.
Zdanie po prostu tak puste, że "nawet nie wiem jak to skomentować"
agentwp pisze:Ciekawi mnie też związek pomiędzy piszącym, wykonującym test i handlującym tym specyfikiem.

Widać kolega nie chciał (nie potrafił?) przeczytać pierwszych zdań mojego poprzedniego postu, więc aby uniknąć wielowątkowego śledztwa i komisji śledczej, podkabluję sam siebie:
grisza76 pisze:Współpracuję z kilkoma autoryzacjami Toyoty - właśnie w dziedzinie chemicznego czyszczenia układu paliwowego
Jasne? Czy dokonać analizy logicznej z rozbiorem zdania?
agentwp pisze: P.S. Żeby nie było że jestem tak anty to wczoraj wlałem sobie STP czarny (do czyszczenia wtrysków). Liczę na zmniejszenie hałasu na zimnym silniku bo poza tym wszystko u mnie chodzi cacy.


Więc szybka decyzja - nie wierzysz w pomiary, pod którymi podpisał się diagnosta, a stosujesz środek, obiecujący wszystko....
agentwp pisze: No ale pewnie sporo ludzi to kupi bo przecież jest różnica o 72%

No i tu trafiłeś kulą w płot. Środek jest niedostępny dla właścicieli samochodów. Jest to środek serwisowy, decyzję o jego zastosowaniu podejmuje serwis. Tym się różni preparat profesjonalny, który ma wykorzystywać mechanik (oczywiście także ma na tym zarobić), od środka z hipermarketu, który ma tylko nabić kabzę producentowi i sprzedawcy.

Jeśli ktoś dobrnął do końca, proszę o wybaczenie za śmiałą formę odpowiedzi.
W razie pytań - służę kontaktem bezpośrednim - gg 4374089
Pozdrawiam!

agentwp
Coś wie...
Coś wie...
Posty: 200
Rejestracja: 06 kwie 2010, 08:40
Model: Avensis T25
Silnik: 1CD-FTV 116 KM
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: agentwp »

1. Nie znam się na metodach pomiarowych ale bez problemu da się uzyskać wykres spalin w funkcji obrotów. Takie coś nawet kiedyś otrzymałem na przeglądzie. Wykres można też stworzyć z wielu punktów. Klient który naprawia/tuninguje swoje auto mało interesuje czy pomiar jest przeprowadzony ustawowo czy nie - ma być wiarygodny a Twój nie jest. Wybór jednego z punktów pracy silnika do oceny działania specyfiku jest dla mnie niewystarczający aby stwierdzić jednoznacznie poprawę. Jakbym chociaż zobaczył wyniki z kilku prób z wyciągnięta średnią, każda próba przeprowadzona przynajmniej co 500 obr., następnie przeprowadzona po pewnym przebiegu, na silniku o zbliżonej temp płynu chłodzącego, oleju i powietrza oraz na tym samym paliwie to była by to próba która coś pokazuje. Twoja próba nie pokazuje praktycznie nic. Piszesz że współpracujesz z serwisami a wyniki pokazujesz jako świstki papierów popisane i pokreślone niechlujnie długopisem - przedstawiasz je następnym serwisom jako reklamę swojego środka? Na mnie działa to akurat odwrotnie ale może profesjonalne serwisy to przekonuje
2. Niby czemu nie można dokonać analizy spalin na hamowni?
3. Jak przeprowadziłeś badania przy 2500 to czemu się chwalisz że jest poprawa o 72% a nie 21 %?
4. Wybacz ale zachwalanie produktu który się samemu sprzedaje jest również mało wiarygodne. Słyszałeś kiedyś o tym aby ktoś mówił że to co sprzedaje jest do d...?
5. STP zastosowałem m.in dlatego aby się przekonać czy coś się zmieni. Nie twierdzę że Twój preparat nie działa, twierdzę tylko że pomiary są przeprowadzone byle jak.
6. Nie wiem czy trafiłem kulą w płot i komu sprzedajesz swój preparat - czy bezpośrednio klientowi czy pośrednio poprzez warsztat. Masz z tego zysk więc Twoja opinia jest mało obiektywna.

grisza76
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: 06 lis 2010, 17:58
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: grisza76 »

Streszczając Twoją wypowiedź:
agentwp pisze:1. Nie znam się na metodach pomiarowych ale
agentwp pisze:twierdzę tylko że pomiary są przeprowadzone byle jak.
agentwp pisze:wyniki pokazujesz jako świstki papierów popisane i pokreślone niechlujnie długopisem
Skoro się nie znasz, dlaczego wypowiadasz się w kolejnych 10 linijkach na ten temat?
Najwidoczniej lubisz mieć dużo niczego do powiedzenia.
Argumentem o niewiarygodnym długopisie mnie pokonałes - genialna dedukcja, Scherlocku :)))
Powodzenia i szerokiej drogi. :)

agentwp
Coś wie...
Coś wie...
Posty: 200
Rejestracja: 06 kwie 2010, 08:40
Model: Avensis T25
Silnik: 1CD-FTV 116 KM
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: agentwp »

Jaki niewiarygodny długopis? Czytać nie umiesz? Poza tym pasuję. Niech będzie że zrobiłeś test w którym jest 79% poprawa po Twoim środku. Jaki pomiar taki wynik.

ODPOWIEDZ